Üldtingimused
- Käesolevad müügitingimused kehtivad orhideepood.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poest orhideepood.ee (edaspidi E-pood) omanikfirma Orhidee OÜ (edaspidi Müüja) vahel E-poest ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
- Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
- Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
- Kliendi ja E-poe vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste või kohtu kaudu.
- Müügitingimused võib Klient endale taasesitamiseks salvestada internetiaadressilt info@orhideepood.ee
- Privaatsuspoliitika tingimused võib Klient endale taasesitamiseks salvestada internetiaadressilt info@orhideepood.ee
Hinnad
- Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hindades ei ole arvestatud transpordikulusid.
- Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.
Tellimuse vormistamine
- Valige välja sobilikud tooted ning lisage need ostukorvi.
- Tellimuse vormistamiseks sisenege ostukorvi.
- Täitke ära isikuandmed ning valige endale meelepärane transpordi- ja makseviis.
- Kinnitage tellimus ning suunduge maksma.
Kaupade transport
- Pärast müügitingimuste jõustumist komplekteerib E-pood tellimuse 1 tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikafirmale.
- E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad müügilepingu jõustumise hetkest.
Kaupade tagastamine
- E-poest ostetud kaupadele kehtib füüsilisest isikust tarbijale 14-päevane tagastusõigus.
- Tagastatav toode peab olema komplektne.
- Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama vastavasisulise taganemisavalduse e-post aadressile info@orhideepood.
- Pärast taganemisavalduse esitamist tuleb Kliendil Kaup viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, Müüjale tagastada.
- Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijale lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud.
- Klient on kohustatud kandma kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud.
Vääramatu jõud
- Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või viivituste eest, mis on tekkinud vääramatust jõust.
- E-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest.
Pretensioonide esitamise kord
- Kliendil on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.
- E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba müügitingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
- Kliendil on õigus puuduse ilmnemise korral pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel Kauba ostu eest tasuti.
- Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust 14 päeva jooksul pärast pretensiooni kättesaamist.
Isikuandmete kaitse
- Klient kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega.
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja transpordi ning makse korraldamiseks.
- Transpordi ja makse korraldamise huvides edastab Veebipood vajaminevad andmed vastavatele ettevõtetele.
- E-pood järgib isikuandmete kaitsel häid tavasid ja juhindub Isikuandmete kaitse seadusest.
Autorikaitse
- Kõik intellektuaalne vara Müüja E-poes ja sotsiaalmeedia kanalites on Müüja omand ja kaitstud autoriõiguse seadusega.
- Intellektuaalse omandi kasutamine ilma autori nõusolekuta on keelatud.